שטיח השרשרת או למה שתיים ועוד שתיים זה יותר מארבע?

ועכשיו חידה,

אם יש חוטים ושתי ידיים מה יוצא? שטיח

אם יש חוטים ושמונה ידיים איזה שטיח יוצא? מעניין

אם יש חוטים, שמונה ידיים וכימיה מצויינת? שטיח מהפנט

כשעידית ונטע מסורגות בזמן הביאו את הרעיון ליצור שטיח משותף עבור הוסטל לנערים ונערות במצוקה בתל אביב יחד עם ליאת מעושה עיניים זה נפל על קרקע פוריה, כי אני הרבה זמן חולמת ליצור שטיח אינטראקטיבי, קוסמופוליטי, קופרודוקציה ומטגלובאלי.

ביקשו שטיח רומני, בצבעים רומניים כשילכו עליו ירגישו כאילו שהם הולכים בבוקרשט, אז סורגות בזמן סרגו צ'ורבה, אני המשכתי עם הממליגה ועושה עיניים סרגה פפנאש.

אז מי מתחיל ,מי באמצע ומי מסיים? אז מה זה חשוב בעצם? או כמו שהאבוריג'ינים באוסטרליה אומרים שזה טוב להתנסות להיות באמצע, בהתחלה ובסוף.

אני סורגת, מה אכפת לי, הקצב הוא הקצב שלי ושל MOBY בשיר HONEY

מה קיבלתי, מה אתן? מה יצא בסוף מכל הערבוב החינני הזה?

בעצם, הכי כדאי להירדם בשמש.

IMG_4909

כל החמודות שמוזכרות למעלה, כולל אני ,נעביר גם סדנאות חינם תחת לעצים שבפארק הירקון
ביום הסריגה הבינלאומי, שיתקיים ביום שלישי ה 23/6

3 מחשבות על “שטיח השרשרת או למה שתיים ועוד שתיים זה יותר מארבע?

  1. פינגבק: איך נמשכת השרשרת | סורגות בזמן

  2. פינגבק: השרשרת נמשכת | סורגות בזמן

  3. פינגבק: שטיחי שרשרת ותרשים | סורגות בזמן

כתיבת תגובה